Arild Jensen

AKVARIEBLADET 2006:

Arild Jensen 25 års jubilæum

I foreningens jubilæumsår 1990 indkøbtes et antal særlige bronzeplatter til udlevering til medlemmer der kunne fejre 25 års, 40 års og 50 års jubilæum i KA. Tidligere på året er de blevet overrakt til Mogens Nielsen og Robert Ramløse, som begge havde rundet de 25 års som medlem af KA. På julemødet den 6. december var turen kommet til Arild Jensen. Også han fik overrakt jubilæumsplatten med en tak for 25 års trofast medlemskab.

Arild er i dag en del af den gruppe af trofaste medlemmer, som i kritiske situationer har været et solidt fundament for KA’s økonomiske eksistens. Vi har i de senere år kun sjældent set ham til vores møder, men han har en meget aktiv fortid. Bl.a. vandt han foreningens årlige opdrætsmesterskab 10 år i træk fra slutningen af 1970’erne og langt ind i 1980’erne. Arild er fortsat en ivrig akvarist, ikke mindst når det drejer sig om opdræt af nogle af vore mere vanskelige arter.

Måske ser vi ham af og til i foråret, når det netop er opdræt, som er på programmet.

Poul Petersen overrækker KA platten i bronze til Arild Jensen

Til lykke med Jubilæet og tak for de mange års medlemskab.

13.12.05 Poul Petersen