Torben Lybøl

AKVARIEBLADET 2017:

Det er med stor sorg, at vi har modtaget meddelelsen om, at vor tidligere kasserer Torben Lybøl er død den 30. juli 2017. Torben var kasserer i foreningen i perioden fra 2011 til 2014.

Efter sin indmeldelse i 2009, involverede han sig hurtigt i foreningens arbejde, hvor han ydede en stor indsats i bestyrelsen.

Vi husker Torben som et rart og hyggeligt menneske, der altid var parat til at give en hjælpende hånd.

I 2014 flyttede Torben til Sydsjælland nær Næstved og meldte sig ud af KA, da han ikke længere ar i stand til at deltage i foreningens møder, men han bevarede kontakten til KA, først og fremmest via Mogens Nielsen, og talte til det sidste om at flytte tilbage til København, så han igen kunne deltage i foreningens møder.

Torben døde efter længere tids sygdom af kræft, 82 år gammel.

Sven Erik Riedel